اشنایی
 
سورپرایز
فقط داستان

salam

دوستانه عزیزم.امیدوارم از اینجا خوشتون بیاد.

من فقط ادرس وبلاگم رو تغیر دادم ولی در همون  داستان نویسی فعالیت می کنم

برای تبادل لینک ابتدا باید منو لینک کنید تا خودتون تو این وب لینک بشید

            پس میشه گفت خودتون خودتون رو لینک میکنید در کل

فعلا بای



نظرات شما عزیزان:

لالایی
ساعت19:39---1 بهمن 1390
وبلاگت باحال شده خوشحال میشم منم لینک کنید بای بایپاسخ:mamno0n.man ke linket kardam

نــیــلــوفــر
ساعت21:24---29 دی 1390
سلام فاطمه جوووووووووونم

خوبی جیگرم؟پاسخ:سلام.مرسی عالی هستم. حتما. بای


mahyar hosseinpour
ساعت20:25---27 دی 1390
منتظر داستانت هستم
پاسخ:منم منتظر نظرت هستم. بای


Behnam
ساعت19:21---27 دی 1390
پاسخ:گفتم شاید با این کار دعا هامون زود تر جواب بده.

نیلوفر
ساعت21:53---26 دی 1390
درود...

من اگه یه روز صداشو نشنوم میمیرم!

این وبسایت مازیاره!پاسخ:hatman behet sar mizanam mamno0n


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 12:14
فاطمه

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سورپرایز و آدرس soorpraiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

فاطمه







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 534
بازدید کل : 79257
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 184
تعداد آنلاین : 1



raph.com/rank.php?url=www.soorpraiz.loxblog.com&s=4" title="Page Rank">

شروع کد تغی یر شکل موس -->

<-PollName->

<-PollItems->


آيکـُن هاي ِ دختره

ipt language="javascript" src="http://pichak.net/chat