با 1 شکلات شروع شد
 
سورپرایز
فقط داستان

 


من یه شکلات گذاشتم توی دستش ... اونم یه شکلات گذاشت توی دستم .

من بچه بودم ... اونم بچه بود .

سرمو بالا کردم ... سرشو بالا کرد .

دید که منو میشناسه . خندیدم گفت : دوستیم ؟

گفتم : دوست دوست .

گفت : تا کجا ؟

گفتم : دوستی که تا نداره !

گفت : تا مرگ .

خندیدم و گفتم : تا نداره !!!

گفت: باشه ! تا پس از مرگ !!!!

گفتم : نه ! تا نداره !

گفت : قبول ! تا اونجاییکه همه دوباره زنده میشن ... یعنی تا زندگی بعد از مرگ باز هم با هم دوستیم..تا بهشت تا

جهنم ... تا هر جا که باشه من و تو با هم دوستیم .

خندیدم ، گفتم : تو براش تا هر کجا که دلت میخواد یه تا بذار ! اصلا یه تا بکش از سر این دنیا تا اون دنیا ! اما من

اصلا تا نمیذارم !

دوستی تا نداره !!!

نگام کرد ، نگاش کردم . باور نمیکرد .

میدونستم ... اون میخواست حتما دوستیمون تا داشته باشه . دوستی بدون تا رو نمیفهمید .

گفت : بیا برای دوستیمون یه نشونه بذاریم .

گفتم : باشه. تو بذار .

گفت : شکلات ! هر بار که همدیگر رو می بینیم یه شکلات مال تو ... یکی مال من ! باشه ؟

گفتم : باشه !

هر بار یه شکلات میذاشتم توی دستش اونم یه شکلات توی دست من ، باز همدیگه رو نگاه میکردیم ... یعنی که

دوستیم ! دوست دوست .

من تندی شکلاتم رو باز میکردم و میذاشتم توی دهنم و تند تند اونو میخوردم .

میگفت ای شکمو ! تو دوست شکمویی هستی ! و شکلاتش رو میذاشت توی صندوق کوچولوی قشنگ .

میگفتم بخورش ! میگفت نه ! تموم میشه ! میخوام تموم نشه ! میخوام برای همیشه بمونه .

صندوقش پر از شکلات شده بود و هیچ کدومش رو نمیخورد . من همش رو خورده بودم. گفتم اگه یه روز شکلاتهاتو

مورچه ها بخورن یا کرمها ... اون وقت چی کار میکنی ؟ گفت مواظبشون هستم . میگفت میخوام نگهشون دارم تا

موقعیکه دوست هستیم ... و من شکلات و میذاشتم توی دهنم و میگفتم نه! نه! تا نداره!! دوستی که تا نداره !

یه سال ... دو سال ... چهار سال ... هفت سال ... ده سال ... بیست سال ... شده که گذشته .

حالا اون بزرگ شده و منم بزرگ شدم . من همه ی شکلاتهای خودم و خوردم ... اون اما همه ی شکلاتهاشو نگه

داشته .

حالا اومده امشب که خدافظی کنه . میخواد بره ... بره اون دور دور ا... میگه میرم اما زود برمیگردم ! من میدونم

میره و برنمیگرده !

یادش رفت شکلات رو به من بده . من اما یادم نرفت . یه شکلات گذاشتم کف دستش گفتم این برای خوردن .

یه شکلاتم گذاشتم کف اون دستش گفتم اینم آخرین شکلات برای صندوق کوچولوت ! یادش رفته بود که صندوقی

داره برای شکلاتهاش ! هر دو تا رو خورد ! خندیدم .

میدونستم دوستی من تا نداره .

میدونستم دوستی اون تا داره ... مثل همیشه !

خوب شد همه ی شکلاتهام رو خورده ام ... اما اون هیچکدومش رو نخورد .

حالا موندم که با یه صندوق پر از شکلات نخورده چی میخواد بکنه ؟



نظرات شما عزیزان:

Mahyar
ساعت14:40---24 اسفند 1390
slm Fateme jan

kheili ghashang bood

geryam gereftپاسخ:are bye


on-line
ساعت17:59---22 بهمن 1390
salam....kammonde k grye konam,,,,man asabam khorde.....yeki az dostaye 5salam saratane khone greft .....

toro khoda barash doa ;kdnid ta zoodtar khob bshe....

rasti vebe fogolade khobi dari....

khoshhal misham az in k b manam sar bezanii va nazar bedi....

montazeretam doste golam...
پاسخ:salam azizam .barash hatman doa mikonam mer30 az nazaret


باران
ساعت19:46---21 بهمن 1390
سلام دوست عزیز ممنون که کامنت گذاشتی این شکلاتو خیلی دوست دارم خیلی قشنگه اگه میشه منو با عاشقانه ها لینک کن بعد خبر بده منم لینکت کنم بازم بهت سر میزنم بوسپاسخ:slm khahesh mikonam hatman bye

m_bibak
ساعت19:23---21 بهمن 1390
yes man ozv shodam


پاسخ:ok


m_bibak
ساعت12:35---21 بهمن 1390
slm b hame bache haye soorpraizi.dashtam to internet parse mizadam k ye site peyda kardam b esme:golpesar.ir.shyad ye seri esmesho shenide bashid.jaye badi nist.age dididesh va khoshetoon oomad biyayd ozv beshid ta ertebate moon bishtar bashe va hamdigaro beshnasim
پاسخ:raftam didam.jaleb bo0d. man ozv shodam shoma ham ozv shodin??


تنهای متفاوت
ساعت12:21---21 بهمن 1390
خیلی توپ بود فاطی جوووونپاسخ:jeddiiiiiiiiiiii?

Behnam
ساعت6:24---20 بهمن 1390
با مزه میشه؟
چیلتر کنن باید بری 2 روز و 1 شب گریه کنی


محسن جون!یه دونه باشی


mahdi
ساعت21:24---19 بهمن 1390
are behnam joon 2rost mige manam didam chiter shode bood.
پاسخ:nemido0nam man motevaje nashodam. fekr kon injaro filter konan?? kheyliiiiii ba maze mishe


m_bibak
ساعت16:25---19 بهمن 1390
...

kheili ghashng bood khoda kone doosti haye ma hich vaght injoori nashe.va hamishe be ham shokolat bedim.yadam bashe farda bara behnam ye shokolat bebaram vagarna inam az dast mida
پاسخ:bale manam omidvaram.


Behnam
ساعت6:11---19 بهمن 1390
جالب بود.



راستی دیروز سورپزلیز دور و ور ساعت هفت و ربع به مدت 5 دقیقه چیلتر شده بود.بعد درس شد.
پاسخ:motmaeniiiiii?


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 23:23
فاطمه

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سورپرایز و آدرس soorpraiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

فاطمه







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 547
بازدید کل : 79270
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 184
تعداد آنلاین : 1



raph.com/rank.php?url=www.soorpraiz.loxblog.com&s=4" title="Page Rank">

شروع کد تغی یر شکل موس -->

<-PollName->

<-PollItems->


آيکـُن هاي ِ دختره

ipt language="javascript" src="http://pichak.net/chat