سئوال
 
سورپرایز
فقط داستان

 

 

اگر كسی را كه خیلی دوست داشتی رفته بود و بعد سالها دوباره ببینیش چکار میكنی؟

 

1-بغلش میكنم

2- گریه میكنم

3- میبوسمش

4- فكر میكنم خوابه

5- واقعا برگشته؟؟!!

6-همش

7- غیرممكنه چون ...

8- قلبم شكسته نمیتونم دیگه باورش كنم

9-فقط به یه سلام اكتفا میكنم

10-با لگد میزنمش

11-فحشش میدم

12-محل سگم نمیدم!

راستی دوستان من یک پست ثابت  رو گذاشتم که الان داری مشاهده می کنید(خوش اومدید دوستان)

  به نظرتون خوبه یا برش دارم؟؟؟؟؟

                                                                        بای

 

 



نظرات شما عزیزان:

Behnam
ساعت19:13---17 بهمن 1390
من یه گزینه ی دیگه هم خودم خودم اضافه میکنم و به همون رای میدم.



13 . پاسخ:kho0be


m_bibak
ساعت17:12---17 بهمن 1390
...

bastegi dare k b che dalili rafte bashe age kasi bashe k doostesh dashte bashamo pash vaysade basham k bad ba namardi velam karde bashe gozineye8.age ye rafigh samimi bashe gozineye1va3va4.baghiyasham dige hal nadaram b nevisam shrmande.post balai ham kare ghashangiye
پاسخ:bale.doroste dar har halat amale ma ham taghi mikone. mer30 az nazaret.bye


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 16:42
فاطمه

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سورپرایز و آدرس soorpraiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

فاطمه







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 327
بازدید ماه : 499
بازدید کل : 79765
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 184
تعداد آنلاین : 1



raph.com/rank.php?url=www.soorpraiz.loxblog.com&s=4" title="Page Rank">

شروع کد تغی یر شکل موس -->

<-PollName->

<-PollItems->


آيکـُن هاي ِ دختره

ipt language="javascript" src="http://pichak.net/chat